Grand Theft Auto III Hack Online Patch Language French

Grand Theft Auto III Hack Online Patch Language French

 

 

https://firstgamehack.com/game-479662730.html?utm_source=unblog&utm_medium=pl

 

język - hiszpański

notice - Ta gra jest dobra, ale jak zauważyli inni użytkownicy, po dotarciu na drugą wyspę gra staje się bardzo opóźniona. Mapy nie ładują się prawidłowo, a to, co mnie najbardziej denerwuje, to sposób, w jaki prowadzony samochód zawsze ciągnie w prawo. Dążenie do kontroli nie jest dobre i ciężko jest panować nad rogami kamery, co konsekwentnie zabija mnie w niektórych misjach. Obecnie jestem na misji „Wabik” z Donaldem Love. Celem jest odwrócenie uwagi gliniarzy na około dwie i pół minuty w opancerzonej ciężarówce. Mniej więcej po 30 sekundach na zegarze gra zamarza i uruchamia się ponownie. Próbowałem ukończyć misję około dziesięć razy i za każdym razem dzieje się to samo. To powstrzymało mnie przed rozwojem gry. Próbowałem wszystkiego, aby temu zaradzić i nic nie zadziałało. Co za pech, odkąd dosłownie kupiłem każdą grę GTA na iOS. Gram na nowym iPadzie 10.5. Nie powinno być na to usprawiedliwienia. Proszę to naprawić !!!

iPhone

uwagi do wersji - V1.3.3

Gatunek - przygoda

4,4 / 5 gwiazdek

Grand Theft Auto iii. Pobieranie Grand theft auto iii apk. Pobierz Grand Theft Auto iii za darmo. Oficjalna strona internetowa. Grand Theft Auto III. Grand theft auto iii na pc. Grand theft auto iii xbox. Kody do Grand Theft Auto iii.

Grand theft auto iii mediafire

 

 

Grand Theft Auto iii paul.

 

Allmänt | |
Upp